Atacurile de panica

Atacurile de panica

Imagineaza-ti o zi frumoasa de vara… te plimbi in parc, esti total relaxat in aceasta atmosfera calda. Soarele lumineaza si ii poti simti lumina cum iti incalzeste corpul, este placut de cald. In fata ta este un peisaj verde deosebit. Acum stai! Deodata corpul se incordeaza si se concentreaza pe o supravietuire pe termen scurt, nivelul de adrenalina-ti creste, presiunea sangelui se ridica, iar inima incepe sa bata din ce in ce mai tare, aproape sa-ti iasa din piept. Simti picioarele cum ti se incordeaza, pupilele se dilata, si esti gata de fuga! Care din episoade le recunosti?

Unul din aproximativ 70 de persoane sufera de atacuri de panica, traind permanent situatii precum ultima amintita sus, situatii insa care sunt generate de propriul lor creier, fara a fi intr-adevar in situatii care sa necesite starea de urgenta din partea corpului. Cauzele atacurilor de panica? Cel mai intalnit este stresul!

Cum se manifeste mai exact un atac de panica?

In timpul unui atac de panica fiecare persoana intampina pe langa disconfort si frica, anumite stari care se accentueaza pentru un interval de aproximativ 10 minute, precum: batai puternice si neregulate de inima, incapacitate respiratorie, senzatie de sufocare, durere in piept, transpiratie, contracturi musculare, senzatie de greata, ameteli, frisoane si in anumite cazuri senzatii de irealitate.

Legatura intre stres si atacurile de panica.

De curand a fost dovedita stiintific legatura dintre stres si atacurile de panica, dovedindu-se ca exista o anumita limita de suportare a stresului care imediat ce este trecuta va declansa un atac de panica in individul stresat. Aceasta limita depinde de la individ la individ, si depinde de 3 factori de risc: genetici, biologici si psihologici. Cu cat limita de rezistenta in fata stresului este mai mica, cu atat sansa ca atacul de panica sa apara este mai mare.

Ce se intampla cu persoana care sufera de atacuri de panica?

Persoanele care sufera de atacuri de panica incep sa adopte strategii de evitare a situatiilor care in trecut le-au declansat atacurile de panica, insa ajung practic sa ascunda o realitate care in timp o sa-i coste enorm, aceasta fuga de adevar limitand persoanele in cauza si tinandu-le sub o permanenta stare de stres.

Atacuri de panica tratament.

Suferi de un atac de panica? Atunci este timpul sa te tratezi folosind una din cele doua metode de tratament la care poti apela:  1. Medicamente   2. Psihoterapie comportamental-cognitiva. Este recomandat sa le alegi pe amandoua. De ce? Din simplul motiv ca ai nevoie de ajutor pentru a scapa de aceasta pseudo-boala care nu te lasa sa-ti traiesti viata din plin, caci cu siguranta iti doresti sa traiesti si tu prima parte, acea frumoasa plimbare in parc…

Ajuta-te si lasa-te ajutat. Este simplu: Medicamentatia naturala (naturista) te va calma si ajuta din interior, iar tu vei putea controla mai bine emotiile si gandurile cu ajutorul unui specialist in psihoterapie care te va ghida si initia intr-un control total asupra corpului si creierului tau.

Ai facut deja primul pas: esti aici. Te informezi, deci conteaza si te deranjeaza. Acum treci la pasul urmator, si cu siguranta vei reusi.